natalia-moskal-ppCelem projektu jest zebranie środków na realizację profesjonalnego teledysku do singla Natalii Moskal pt. „Better  Man” będącego zapowiedzią debiutanckiego albumu, który ukaże się w listopadzie 2016 roku.  

Forma teledysku będzie nieco nietypowa, ponieważ złamie klasyczny schemat widz – odbiorca. Odbiorca będzie miał możliwość podejmowania decyzji w trakcie trwania teledysku, dzięki czemu będzie miał wpływ na efekt końcowy dzieła. Ponadto cały projekt będzie pewnego rodzaju eventem reżyserskim, bo weźmie w nim udział aż 3 reżyserów, a każdy z nich będzie miał w nim swój twórczy udział.

Premierę teledysku planowana jest na 8 listopada 2016 roku, natomiast zdjęcia odbędą się 24-26 października.



Projekt można wesprzeć pod linkiem : 

https://polakpotrafi.pl/projekt/natalia-moskal-teledysk


„Better Man” to autorski utwór utrzymany w szeroko pojętej stylistyce electro popu. Autorka tekstu jest Natalia Moskal, a kompozycja powstała przy współpracy z Łukaszem Maronem (Kiano) tak samo, jak pozostałe utwory które znajda się na debiutanckim albumie, który ukaże się w listopadzie. Wyraźna inspiracja muzyka lat 80. i 90. to znak charakterystyczny produkcji Łukasza Marona (zespół Flemings, Tulipany). Utwór jest jednak nowoczesny, „świeży” i opowiada o relacjach międzyludzkich, niekoniecznie tylko tych kobieta-mężczyzna. Każdy odbiorca może tak na prawdę zinterpretować słowa bazując na własnych doświadczeniach. Podobne brzmienie jest charakterystyczne np. dla zespołu Years&Years.

lukasz-maronŁukasz Maron – młody DJ i producent poruszający się głownie w muzyce elektronicznej. Zakochany w głębokich i nudiscowych brzmieniach z zamiłowaniem do lat 80 i 90. Połowa duetu Flemings, obecnie pracuje z Natalia nad debiutanckim albumem.


Pomysł na teledysk interaktywny powstał w trakcie Festiwalu Filmowego „Dwa Brzegi”, gdzie Natalia zagrała gościnnie swój koncert. Adam Walkowski (nasz spec od interaktywności) poprowadził tam wykład na temat filmów interaktywnych i tak się zaczęło…

Interaktywna forma filmu to fuzja wielu mediów.  Bazą pozostaje obraz i dźwięk. Nadbudową czy rozszerzeniem tej bazy jest warstwa interaktywna, która dzięki dostępnym urządzeniom pozwala zaangażować w film kolejny zmysł widza – dotyk. Jednocześnie ta interaktywna nadbudowa pozwala kierować przebiegiem filmu, wejść w dialog z autorem scenariusza – za pomocą kliknięcia, dotyku, głosu. Interakcje zmieniają oczywiście odbiór treści. Fabuła filmu interaktywnego może stać się nieliniowa czyli zmieniać się pod wpływem działań widza i prowadzić do różnych zakończeń.

Teledysk będzie się opierał na historiach trzech różnych związków z perspektywy jednej sypialni, która będzie ich świadkiem.

Najważniejsze sytuacje z życia każdej pary będą rozgrywać się na oczach widza, lecz to właśnie widz będzie wybierał w jakim kierunku potoczą się dalsze losy związku. W ten sposób każdy sam będzie mógł zdecydować jak by się zachował w najważniejszych/przełomowych momentach.

Pomysł na teledysk wziął się z obserwacji, że w każdym związku istnieją pewne uniwersalne elementy oraz powtarzalne etapy – cykliczność miłości. Jednak jednocześnie każdy związek jest na swój sposób wyjątkowy, indywidualny, i osobisty, co będziemy chcieli pokazać poprzez wprowadzenie interaktywności.

Dzięki dramaturgii interaktywnej będziecie mogli wczuć się w bohaterów oraz podejmować decyzje, które bezpośrednio zaważą na dalszym losie par. Jeżeli bohater pokłóci się ze swoim partnerem/partnerką, otrzymacie możliwość wyboru np. o tym czy pomiędzy bohaterami dojdzie do porozumienia czy też nie. Tak więc to od Was będzie zależało jaką podejmą decyzję i jak potoczy się dalsza historia pary.


W realizacji teledysku weźmie udział trzech reżyserów: Filip Hillesland,  Lulu Zubczyńska oraz Monika Majorek. Kierownikiem produkcji będzie Izabela Stupa-Chybowska, producentem oraz fotografem na planie Paulina Kinicka, a za producentem wykonawczym Natalia Moskal. Finalizacją i dopieszczeniem teledysku zajmie się nasz specjalista od interaktywności Adam Walkowski.

lulu-zubczynska

Lulu Zubczyńska – studentka reżyserii w Warszawskiej Szkole Filmowej, absolwentka wiedzy o kulturze w Instytucie Kultury Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego, wokalistka w zespole elektropopowym Divines, na co dzień naprzemiennie reżyserka teledysków i dokumentalistka, po godzinach fotografka i pasjonatka wiedzy filmowej. Autorka wykładu „Video killed the radio star” o historii wideoklipów na tegorocznym festiwalu Filmowym Dwa Brzegi w Kazimierzu Dolnym. Stale szuka gwiazdy, której mogłaby być reinkarnacją, ale daty wciąż nie pasują.

filip-hilleslandFilip Hillesland –  Reżyser i scenarzysta z polsko-norweskimi korzeniami. Jego film po pierwszym roku Tropical Island był pokazywany na różnych festiwalach m.in. był nominowany w konkursie Młodego Kina na 40. Festiwalu Filmowym w Gdyni. Jego kolejny film TOAST trafil m.in. do tegorocznych selekcji festiwalów takich jak ShortFest w Palm Springs, 41. Festivalu w Gdyni czy Polskiego Festiwalu Filmowego w Los Angeles. Filip był także uczestnikiem pierwszego Polsko-Amerykańskiego Forum dla młodych filmowców 2016. Obecnie pracuje tworząc teledyski, reklamy, rozwija fabularny film przygodowy-fantasy oraz przygotowuje swój film dyplomowy w Warszawskiej Szkole Filmowej. Robiąc filmy wychodzi z założenia, że każda historia ma swoje indywidualne wymagania, dlatego jest otwarty na różne gatunki.

monika-majorek

Monika Majorek – Reżyser, scenarzysta. Zanim znalazła się w branży filmowej, studiowała Dziennikarstwo i komunikację społeczną, ze specjalizacją telewizyjno-radiową. Obecnie kończy studia reżyserskie w Warszawskiej Szkole Filmowej. Pracowała przy wielu produkcjach filmowych, w tym m.in. przy serialu telewizyjnym “Przypadki Cezarego P.” jako asystent reżysera. Jej pierwszy film krótkometrażowy “Inka” był nominowany na takich festiwalach filmowych jak Palm Springs ShortFest 2015 lub T-Mobile Nowe Horyzonty 2015. Został również uhonorowany wyróżnieniem Coup de Coeur w ramach Cannes Short Film Corner 2015.  Jej kolejny film, „Pierwsze”, otrzymał nagrodę Panavision w ramach I Polsko-Amerykańskiego Forum Młodego Kina 2016 i jest nominowany na tegorocznym 41. Festiwalu Filmowym w Gdyni.

Adam Walkowski – Programista, przedsiębiorca i niezależny filmowiec. Od 6 lat rozwija różnego rodzaju projekty internetowe, współautor technologii tworzenia filmów interaktywnych o nazwie Deligic. Zadebiutował zrealizowaną z własnych środków pełnometrażową komedią „Student Break”. Od 2012 r. prowadzi firmę technologiczną InventCore oferującą narzędzia i usługi dla twórców filmów interaktywnych. Od 3 lat organizator sekcji plenerów filmowych Film Spring Open Sławomira Idziaka o nazwie Grupa Dramaturgii Interaktywnej, gdzie prowadzi warsztaty dla filmowców i realizuje eksperymentalne projekty.

izabela-stupa-chybowska

Izabela Stupa-Chybowska – studentka reżyserii która odkryła swoje powołanie w produkcji ,jak sama mówi „ Jak sama czegoś nie załatwię to lepiej załatwione nie będzie! „. Wyznawczyni  teorii „nie ma rzeczy niemożliwych, jedyną barierą jesteśmy my sami”. Producentka krótkich form filmowych. Brała udział w międzynarodowych warsztatach i wymianach kulturalnych w Berlinie i Grenoble czego owocem są krótkometrażowe filmy bądź spektakle teatralne. Swoją przygodę ze sztuką zaczynała od muzyki i aktorstwa w Warszawskim Teatrze Prochownia oraz Teatrze Staromiejskim. Na swoim koncie ma wiele spektakli zagranych min. w Sali Kongresowej, Teatrze Syrena czy Scenie na Wodzie w Łazienkach Królewskich.

paulina-kinickaPaulina Kinicka – Fotograf, manager muzyczny, producent. Absolwentka wydziału psychologii UW, pasjonatka sztuki filmowej i nauki, miłośniczka zwierząt oraz podróży. W 2014 roku zorganizowała własną wystawę zdjęć pod tytułem „Bezruch” w Warszawskiej klubokawiarni Chłodna 25. Od dwóch lat organizuje Warszawską inicjatywę naukową „Młodzi Wykładają” mającą na celu popularyzację nauki oraz umożliwienie rozpowszechniania wiedzy młodym naukowcom oraz pasjonatom z różnych dziedzin. Od wielu lat interesuje się fotografią, a inspiracją dla jej zdjęć od zawsze były podróże. Fotografia jest dla niej aktem ciągłego poszukiwania niepowtarzalnych momentów pozwalających lepiej zrozumieć mnogość i różnorodność naszego wszechświata. Szuka w niej inspiracji do życia i refleksji. Czarno – biała fotografia jest dla niej zbalansowaną czystą formą, dzięki której zdjęcia stają się bardziej przejrzyste.


Budżet:

Zebrane fundusze obejmą pokrycie kosztów związanych z realizacją prawie całego projektu. Ekipa przygotowała najrzetelniej jak to na ten moment możliwe, listę wydatków niezbędnych do stworzenia interaktywnego teledysku.

  • Zdjęcia (reżyserzy, operatorzy, sprzęt filmowy, oświetlenie planu) ~ 4000zł
  • Produkcja (wynajęcie planów, aktorów, transport, rekwizyty, podatek, koszty kampanii) ~ 3000 zł
  • Stylizacja (make-up, stylizacja, fryzjer, stroje) ~ 1000 zł
  • Obraz (montaż, kolor, korekcja, montaż interaktywny) ~ 2000 zł

Razem: około 10 000


Progi realizacji:

Jeśli dzięki Wam uda się uzbierać:

 100%  Stworzony zostanie profesjonalny teledysk interaktywny!

 130%  Zainwestowanie w profesjonalnych aktorów, lepszy sprzęt i światło!

 150%  Przeznaczenia pieniędzy, które zostały na wydanie fizycznych wersji naszego albumu w najlepszej jakości.

 170%  Wynajęcie sali w kinie i zorganizowanie oficjalnej premierę teledysku w Warszawie wraz z bankietem.

 <200%  Jeśli jakimś cudem dzięki Wam uda się uzbierać dwukrotność lub więcej zbieranej kwoty to pozostałe pieniądze zostaną przeznaczone na stworzenie teledysku do drugiego singla z płyty!


Jeśli spodobał Wam się projekt i zechcielibyście wesprzeć inaczej niż finansowo, powiedzcie o projekcie swoim znajomym!


Zajrzyj po więcej : 

Natalia Moskal na Facebooku

Natalia Moskal na YouTube

Natalia Moskal na SoundCloud

Natalia Moskal na Twitterze

Natalia Moskal na Instagramie

Natalia Moskal w akcji Wspieramy Polskich Artystów

#ROZMÓWKA z Natalią Moskal


natalia-moskal-pp


PODZIEL SIĘ
Muzykoholicy.com || Wspieramy Polskich Artystów